10 czerwca 2016

37. A co będzie za kolejne 5 lat?!

Wczoraj, przeglądając bloga, natknęłam się na TEN wpis.
Mija dziś dokładnie 5 lat, więc to świetna okazja, by zaktualizować dane.

UWAGA! Dla czytaczy/podglądaczy/zainteresowanych, o mocnych nerwach:
wzrost - 157 cm,
waga - 50,5 kg,
nr buta - 38 (24 cm),
paszcza - 3/4 stałych.

I to też muszę wspomnieć:

Ku pamięci - dokładnie dziś, mija 10 lat od naszego "wyjścia z Egiptu, domu niewoli" ;)

luty 2016 

Od lutego Ali podskoczyła (to pewnie morskie powietrze na "zielonej szkole"), więc w tej chwili jest mniejsza różnica między nami (13 cm). Wg naszej pediatry, Alicja ostatecznie będzie mieć 179 cm wzrostu. Pożyjemy - zobaczymy...


- Mamo napisz też, że zdałam na kartę pływacką.

No więc piszę, bo ona taaaka z siebie dumna :)

4 komentarze:

  1. ehehe a ja myślalam, że to twoje parametry i juz skręcałam sie z zazdrości przy wadze ;D

    ja mam 155 cm wzrostu :]

    Piękne jesteście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Iksiu!
      No to Ty rzeczywiście jesteś malutka :)
      Chciałabym mniej ważyć, ale przy moim wzroście a mam 170 cm, 50 kg to znaczna niedowaga.
      Z tą piękną (Alicji ładności nie neguję) to mi poprawiłaś z rana humor - dzięki!

      Usuń
  2. bożęciu, ona jest mojego wzrostu!!!
    ale z numerem buta to przesadziłaś, ja mam 24.5 cm i noszę zaledwie 37, a czasem 36 (jeśli sandały).
    a poza tym - jakie ty masz gęste włosy!!!!
    P.S jesteś na fejsie? jakby co, to nazywam się Wendy Torrance i w awatarze mam kota w okularach...

    to byłam ja, Foksal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Joasiu! Nie przesadziłam z rozmiarem buta, bo jakoś tak, jak pisałam ten post, kupowałam jej 3 pary butów w Decathlonie i wg ich rozmiarówki, Ali ma 38 rozmiar. Co do włosów, to obie jesteśmy "bogate". Fryzjerki zawsze pieją z zachwytu. A my się męczymy w lato i musimy nosić spięte, bo to niemal jak futro :) A na fejsbuczku mnie nie ma. Pozdrawiam!

      Usuń

miejsce na tikerek