22 lipca 2013

31. Świat czeka na "Royal Baby" a moja księżniczka...

skończyła dziś 7 lat!!!

Niesamowite, jak zmienia się świat,
myślenie,
my sami, kiedy rodzi się dziecko.
Nic już nie jest takie samo.
Poród, mimo, że cholernie długi, bolesny i stresujący, to pikuś w porównaniu z wychowaniem nowego człowieka. Bycie rodzicem, to ciężka i odpowiedzialna praca. Bez wolnego, L4 i możliwości rozwiązania umowy za porozumieniem stron. 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. I to wszystko za "mamo kocham cię" (dzisiaj, bo za 10 lat, pewnie usłyszę "mamo wyjdź z mojego pokoju" lub coś w ten deseń)...

Niemożliwe, że to już 7 lat! Przecież jeszcze wczoraj, trzymałam ją w ramionach przy karmieniu, kąpałam w zielonej wanience i kupowałam pampersy rozmiar 4, a dziś ona mi mówi "czasem ciężko mi się z tobą mamo gada"...

Kocham ją straaasznie i oklutnie!


Festyn w przedszkolu i stlasny lampart

Ostatni dzień przedszkola

A Guzik?
Dużo śpi i rośnie...




Update
No prosze, i jest kolejny nastepca tronu. Różnica miedzy nim a Alicją, to 7 lat, 3 godziny i 26 minut. Waga ta sama :)

6 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla twojej księżniczki!

    Guzik rozczulający!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione ale szczere... Wszystkiego najlepszego dla Twojej księżniczki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO :))POZDRAWIAM WAS GORACO :)) MARCIA

    OdpowiedzUsuń
  4. Weź kobieto uprzedzaj,że coś nowego napisałaś;)))

    Najlepszego dla córci,niech rośnie zdrowa !
    dzisiaj pierwszy dzień w szkole? Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pigmejko! Jak się cieszę, że do mnie trafiłaś, przypominają się stare czasy. Córcia już taka duża, szok, pamiętam jej niemowlęce czasy. A co zabawne, jedna z naszych kotek miała mieć na imię Guzik, ale gdy płeć wyszła na jaw, została Guzinką ;)))) Pozdrówka serdeczne od Ladorusiów!

    OdpowiedzUsuń

miejsce na tikerek