22 maja 2011

17. Porażam częstotliwością dodawania nowych notek ;)

Na huśtawce.
Ja: Do czego służy mama?
Alicja: Mama słuzy do gotowania, mycia, ubielania, do lobienia obiadu, śniadania, kupowania...
Ja: A może też do kochania, przytulania, pocieszania?
Alicja: No tes.
Ja: A do czego służy tata?
Alicja: Do maludzenia!


(klikamy na zdjęcie w celu powiększenia - pamiętamy, tak?)
Ja upaćkałam się, jak nie powiem kto, a ona WCALE!

"Alicja, uśmiechnij się" czyli jak zwykle głupiutka minka



Różanecznik, azalia, rododendron - jak zwał, tak zwał, ale jest PIĘKNE!


I takie tam, "drzewka" w przedszkolnym "ogródku"


Mamooooo, nie lób mi wiencej źdjęć!

11 komentarzy:

  1. Alicja jak zwykle mały słodziak, częstotliwość faktycznie poraża, a ja pozdrawiam.

    Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Daria - pozdrawiam również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jezu kolczasty!! PAtrząc na foty myslałam, że ona do komunii w tym roku, a tu szok, bo uczennica przedszkola!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przekora - to prawda, Alicja jest duża. Na bilansie czterolatka, pediatra powiedziała, że z takim wzrostem, to się do szkoły idzie a nie do przedszkola ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No fakt, porażasz ;-) No ale ważne, że w ogóle się odzywasz ;-)))
    Na tym zdjęciu z "głupią minką", jak je podpisałaś, Ala wygląda na 10 lat !!! Niesamowicie poważnie ;-)

    Buziaki!

    Ooo, teraz czytam, że nie tylko ja takie wrażenie odniosłam, hihi

    /maua

    OdpowiedzUsuń
  6. Maua - po Twoim i Przekory komentarzu, zmierzę dziś Alicję, bo sama jestem ciekawa ile ma wzrostu ;) A że wygląda na starszą, to już od dawna tak wszyscy mówią. Jak tydzień temu byliśmy u laryngologa (zapalenie ucha) to lekarka myślała, że Alicja ma 7 lat! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fakt, porażasz!:)
    Z Ali duza panna, ale cwaniareczka co:) mamusia jest to lobienia obiadu!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dora - no jak przez 5 lat swojego życia, widzi tylko mnie przy kuchni, to nie ma co się dziwić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no Kazimiera Szczuka byłaby "dumna"z takiego dialogu hihihi
    zmorka

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmorka - oczywiście, że Kazia nie byłaby zadowolona, ale takie małe dziecko jak Alicja, nie zna się na niuansach i mówi to, co widzi. A czasem widzi więcej, niż nam dorosłym się wydaje...

    OdpowiedzUsuń
  11. I jak z tym wzrostem? ;-) I wagą? ;-)))

    /maua

    OdpowiedzUsuń

miejsce na tikerek